SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
in belgie worden de uitzendingen eerder uitgezonden... kijk maar in het pe topicquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:23 schreef 7up het volgende:
please fill me inWat bedoel je?
Op donderdag ipv op zondag.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:39 schreef _Supreme het volgende:
hoeveel eerder dan?
paar dagen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:06 schreef RobinhoX het volgende:
dusss.....wie gaat er naar de finale???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
ach wat nog wel leuk is om te zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:18 schreef RobinhoX het volgende:
neeeee wat een baggerzooi![]()
![]()
nou heb ik niet eens meer zin om te kijke...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Geen idee, maarquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:33 schreef RobinhoX het volgende:
gadverdamme nu heb ik helemaal een tiefus hekel aan die papzak gekregen![]()
![]()
weet je ook wie de finale wint?
YESquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:31 schreef trepper het volgende:
Zag op de site van vt4 dat er een nieuwe peking expres komt. Langs een gloednieuw traject!![]()
Ben benieuwd waar het zich gaat afspelen volgend jaar.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
YES![]()
![]()
beters!
wanneer beginnen ze ermee?
ben benieuwd naar de route, misschien bombay express ofsowzou wel lache zijn tussen die leipe verkeer in india
het gele teken wat bedoel je met die bootjes, wat ging er mis dan![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Hier graag de spoilers plaatsen Belgen![]()
Waar denk je dat je zit dan???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Zout op met je spoilers
Ga naar het speciale topic en wis dit
Sapper de flap krijg nou wat!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Waar denk je dat je zit dan???![]()
Eh, dit is het spoilertopic.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Zout op met je spoilers
Ga naar het speciale topic en wis dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:20 schreef keijz het volgende:
ik trap af:dat wisten we al.... vandaar dat ze ook MANja heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |